Warply

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου «Social Media & Startup Enterpreneurship» του ΣΤ’ εξαμήνου, ως ομάδα «4 ΚΑΙ ΚΑΤΙ» πραγματοποιήσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη στη Warply, ένα ελληνικό startup που έχει δημιουργηθεί εδώ και δύο χρόνια από τους Γιάννη Δοξαρά και Δημήτρη Τόγια, παρουσιάζοντας δείγματα δυναμικής πορείας στο χώρο του mobile marketing.

Η Warply, λοιπόν, αποτελεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα, η οποία παρέχει διαφήμιση στα brands μέσα από mobile applications.Δεν πρόκειται, όμως για διαφημίσεις που αποστέλλονται μαζικά(κοινώς spam),αλλά για διαφημίσεις προσωποποιημένες, που αποστέλλονται στους χρήστες με βάση κάποια πολύ συγκεκριμένα κριτήρια: τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, σε ποιου είδους διαφημίσεις αλληλεπιδρούν και ασχολούνται μαζί τους(πατώντας κλικ σε αυτές) και  δευτερευόντως τη γεωγραφική τους θέση, τόσο τη μόνιμη όσο και εκείνη στην οποία βρίσκονται τη στιγμή που τους αποστέλλεται η διαφήμιση μέσω της Warply.

Ουσιαστικά, δηλαδή, το value που παρέχει η Warply στους πελάτες της, δηλαδή στα εκάστοτε διαφημιζόμενα brands, είναι το personalized advertisement,κάτι που κατ’ επέκταση είναι όφελος και για το δέκτη του διαφημιστικού μηνύματος, ότι δέχεται δηλαδή διαφημίσεις σχετικά με τις δικές του προτιμήσεις, γούστα, και κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες για να ανταποκριθεί θετικά στο μήνυμα αυτό. Όπως μας επισήμανε, βέβαια, ο κύριος Τόγιας, υπάρχει το ρίσκο αυτό το push notification να θεωρηθεί ως spam από το δέκτη, γι’ αυτό το λόγο φροντίζουν πρώτιστα να μην καταστρέφουν την πλατφόρμα τους, αλλά να είναι πολύ «φειδωλοί» και συγκεκριμένοι στο που/πότε/σε ποιους θα σταλούν οι ειδοποιήσεις.

Ως νεοσύστατη επιχείρηση, παρά το seed funding των 500.000 δολαρίων που κατάφερε να αποσπάσει αρκετά πρόσφατα, αυτή τη στιγμή δεν έχει κάποιο καθαρό κέρδος, αλλά στην παρούσα φάση απλά καλύπτει κάποια βασικά έξοδα, και κυρίως σχεδιάζει την επέκτασή της στο εξωτερικό με κυριότερους στόχους στην παρούσα φάση τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βραζιλία. Τις μεν πρώτες γιατί αποτελούν την πιο ώριμη και συνειδητοποιημένη αγορά για οτιδήποτε αφορά το tech και τη δε Βραζιλία διότι διαθέτει ένα εκπληκτικό ποσοστό smartphones, της τάξης των 50 με 60 εκατομμυρίων. Επίσης, δοκιμάζουν και την επέκταση σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, όπως την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία.

Τελικώς, όπως μας είπε ο κύριος Τόγιας, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή επικρατούν οι καταλληλότερες συνθήκες για τη startup επιχειρηματικότητα, ειδικά στον τεχνολογικό τομέα και ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να πετύχει αρκεί να έχει ένα βασικό συστατικό: όρεξη για δουλειά! Χωρίς όρεξη για δουλειά, αργά η γρήγορα θα αποτύχεις. Οπότε let’s get to work!

Υ.Γ.Μας είπε και ορισμένα tips αλλά δε θα σας τα αποκαλύψουμε…

http://www.warp.ly/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s